№ 17 (2016)
Статті

ДИЗАЙН НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ

Г. М. Шкарупа
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • робочий зошит,
  • дизайн навчального видання,
  • підвищення мотивації студентів

Як цитувати

Шкарупа, Г. М. . (2016). ДИЗАЙН НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 529–543. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/395

Анотація

Робочі зошити з друкованою основою широко використовуються у викладанні великої кількості навчальних предметів і орієнтовані на різний вік учнів. У вищій школі робочі зошити допомагають економити час і урізноманітнюють самостійну роботу студентів. Орієнтованість на студента, його компетентність та майбутню професійну придатність ставить перед викладачами, авторами навчальних видань та графічними дизайнерами (або художниками-ілюстраторами) додаткові задачі в роботі з мотиваціями. Сам вигляд друкованого видання, візуальна культура, з якою подається студенту навчальний та ілюстративний матеріал, може виступати чинником підвищення мотивації до навчання. Особливо, коли йдеться про виховання професійної культури графічних дизайнерів у коледжі КНУТД.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.