Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- українська література,
- підручник,
- навчальний матеріал,
- художній твір,
- особистісно орієнтоване навчання
- компетентнісне навчання,
- читацька компетентність,
- культурологічний підхід,
- ґендерний підхід ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті акцентується на проблемі забезпечення якості змісту сучасної шкільної літературної освіти. Підручник української літератури розглядається як методична система досягнення цілей сучасної парадигми навчання. Розкривається дидактико-методичний аспект підручника української літератури в контексті концептуальних ідей особистісно орієнтованого, компетентнісного навчання, культурологічного та гендерного підходів. Доводиться, що врахування якісно нових підходів у шкільній освіті сприятиме цілеспрямованому формуванню компетентного учня-читача та підвищенню ефективності навчання української літератури в школі загалом.