№ 16 (2016)
Статті

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ПРАКТИЧНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ

О. В. Барановська
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • міжпредметна інтеграція,
  • міжпредметні зв’язки,
  • міжпредметна компетентність

Як цитувати

Барановська, О. В. . (2016). МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ПРАКТИЧНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ. Проблеми сучасного підручника, (16), 17–26. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/398

Анотація

Статтю присвячено аналізу міжпредметної інтеграції як сучасної тенденції у світовій педагогіці, яка має вплинути на зміну підходів до конструювання підручника, зокрема у напрямі міжпредметної інтеграції змісту навчання, виходу на сучасні технології та практичну його зорієнтованість, формування міжпредметної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.