Статті
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ПРАКТИЧНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- шкільний підручник,
- міжпредметна інтеграція,
- міжпредметні зв’язки,
- міжпредметна компетентність
Як цитувати
Барановська, О. В. . (2016). МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ПРАКТИЧНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ. Проблеми сучасного підручника, (16), 17–26. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/398
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено аналізу міжпредметної інтеграції як сучасної тенденції у світовій педагогіці, яка має вплинути на зміну підходів до конструювання підручника, зокрема у напрямі міжпредметної інтеграції змісту навчання, виходу на сучасні технології та практичну його зорієнтованість, формування міжпредметної компетентності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.