НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ” ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- старша профільна школа,
- іноземна мова,
- елективний курс,
- навчальний посібник,
- самостійна робота
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто питання організації самостійної роботи учнів старших класів профільної школи засобом навчального посібника елективного курсу “Німецькомовні країни”, розкрито її педагогічну значущість, функціональну цінність, відповідність соціальним потребам сучасного суспільства. До основних форм організації самостійної роботи у процесі оволодіння змістом елективного курсу зараховано колективну, групову, парну, індивідуальну роботу. Пріоритетними методами, які стимулюють самостійну пізнавальну активність учнів, обрано проблемно-пошукові та дослідницькі. Описано види і форми самостійної роботи учнів старших класів на уроках і вдома, наведено приклади такої роботи у змісті навчального посібника елективного курсу “Німецькомовні країни”.