№ 16 (2016)
Статті

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ” ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Н. П. Басай
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • старша профільна школа,
  • іноземна мова,
  • елективний курс,
  • навчальний посібник,
  • самостійна робота

Як цитувати

Басай, Н. П. . (2016). НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ” ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (16), 26–38. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/399

Анотація

У статті розглянуто питання організації самостійної роботи учнів старших класів профільної школи засобом навчального посібника елективного курсу “Німецькомовні країни”, розкрито її педагогічну значущість, функціональну цінність, відповідність соціальним потребам сучасного суспільства. До основних форм організації самостійної роботи у процесі оволодіння змістом елективного курсу зараховано колективну, групову, парну, індивідуальну роботу. Пріоритетними методами, які стимулюють самостійну пізнавальну активність учнів, обрано проблемно-пошукові та дослідницькі. Описано види і форми самостійної роботи учнів старших класів на уроках і вдома, наведено приклади такої роботи у змісті навчального посібника елективного курсу “Німецькомовні країни”.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.