№ 16 (2016)
Статті

ГЕНЕЗА НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ

М. В. Головко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • цілі шкільної фізичної освіти,
  • ключові та предметні,
  • компетентності учнів,
  • якість підручника фізики,
  • дидактичні вимоги,
  • критерії
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Головко, . М. В. (2016). ГЕНЕЗА НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 69–80. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/403

Анотація

У статті досліджується проблема забезпечення якості підручника фізики як основного елемента навчально-методичного забезпечення та засобу реалізації оновленого змісту навчання. Обґрунтовано, що формування процедур експертизи підручника є одним із пріоритетів вітчизняної дидактики фізики на всіх етапах розвитку шкільної фізичної освіти. На основі історико-методичного аналізу висвітлюється ґенеза наукових підходів щодо розвитку системи дидактичних вимог як першочергової умови створення якісної навчальної книги для загальноосвітньої школи. Акцентовано увагу на посиленні культурологічного наповнення категорії якості підручника фізики, який нині розглядається не лише як універсальний засіб ретрансляції змісту, визначеного навчальною програмою з фізики, а насамперед як цілісна дидактична система, спрямована на досягнення цілей шкільної фізичної освіти. Наголошується на зростанні актуальності пошуку механізмів удосконалення процедури експертного відбору як одного з ключових етапів процесу підручникотворення, розроблення науково обґрунтованих критеріїв оцінки якості шкільного підручника фізики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.