№ 16 (2016)
Статті

ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОЕКТУ ПІДРУЧНИКА ЦІЛЯМ І ЗАВДАННЯМ ОСВІТИ

Т. М. Засєкіна
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • адаптивність підручника,
  • зміни в освіті,
  • вимоги до підручника,
  • компетентнісно орієнтований підручник

Як цитувати

Засєкіна, Т. М. . (2016). ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОЕКТУ ПІДРУЧНИКА ЦІЛЯМ І ЗАВДАННЯМ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 167–177. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/408

Анотація

У статті розглядаються вимоги до підручників у контексті модернізаційних змін в освіті. Проаналізовано динаміку змін у вимогах до підручників за матеріалами всеукраїнських конкурсів підручників (2000–2015 рр.). Виявлено, що динамічні зміни в освіти, виклики суспільства щодо необхідності реформування загальної середньої освіти, оновлення в державних стандартах цілей, завдань і змісту освіти досить повільно відображаються у вимогах до експертизи й оцінювання якості навчальної книги. На прикладі підручника з фізики розглянуто можливості оновлення складових компонентів шкільного підручника (зміст, структура й методичний апарат) відповідно до сучасної парадигми освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.