Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- комунікативна компетентність,
- підручник української мови,
- стратегії мовленнєвого спілкування / комунікативні стратегії,
- національні меншини
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто сутність стратегій мовленнєвого спілкування / комунікативних стратегій як компонента комунікативної компетентності. Розкрито роль підручника як певної методологічної основи, котра відображає пріоритетність компетентнісно орієнтованої освітньої системи, її спрямованість на формування ключових і предметних компетентностей. Проаналізовано зміст підручників початкового курсу української мови для закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин з метою виявлення їхнього потенціалу у формуванні в учнів стратегій мовленнєвого спілкування.