№ 26 (2021)
Статті

ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ

Оксана Петрук
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • комунікативна компетентність,
  • підручник української мови,
  • стратегії мовленнєвого спілкування / комунікативні стратегії,
  • національні меншини

Як цитувати

Петрук, О. (2021). ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (26), 165‐175. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-165‐175

Анотація

У статті розглянуто сутність стратегій мовленнєвого спілкування / комунікативних стратегій як компонента комунікативної компетентності. Розкрито роль підручника як певної методологічної основи, котра відображає пріоритетність компетентнісно орієнтованої освітньої системи, її спрямованість на формування ключових і предметних компетентностей. Проаналізовано зміст підручників початкового курсу української мови для закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин з метою виявлення їхнього потенціалу у формуванні в учнів стратегій мовленнєвого спілкування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.