№ 16 (2016)
Статті

ФУНКЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ

П.В. Мороз
Біографія
І.В. Мороз
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • функції шкільного підручника історії,
  • дослідницьке навчання,
  • компетентнісний підхід

Як цитувати

Мороз, . П., & Мороз , І. (2016). ФУНКЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (16), 223–236. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/414

Анотація

У статті аналізується роль шкільного підручника історії в умовах дослідного навчання, зокрема визначено його основні функції: реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання (зокрема дослідницького підходу), історичної реконструкції, трансформаційна, інтегруюча, координаційна та виховна. Зазначається, що характерною ознакою підручника нового покоління є навчання за його допомогою методів і прийомів учіння, тобто вироблення вміння вчитися, самостійно оволодівати знаннями. Як зазначають автори, реалізація елементів дослідницького навчання в підручнику історії передбачає, що в структурі та змісті підручника повинні бути засоби організації продуктивної діяльності учнів - дослідницька, творча діяльність школяра; використання методу аналогій, порівняння різних точок зору і підходів до висвітлення подій; наявність оцінної позиції щодо навчального матеріалу; рефлексивне осмислення прочитаного.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.