МОТИВАЦІЙНА ФУНКЦІЯ ЯК РУШІЙНА СИЛА МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДРУЧНИКА З ГЕОГРАФІЇ ЯК ФОРМАТУ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- мотиваційна функція,
- мотиваційний апарат підручника,
- національна геоінформаційна освітня платформа
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті визначено основні аспекти мотиваційної сфери в учнів восьмого класу, що впливають на ефективність навчально-виховного процесу на уроках географії, їх вплив на особливості мотиваційного апарату підручника та на його формат взагалі. Узагальнено, що мотиваційний апарат підручника – це взаємопов’язаний матеріал у підручнику, який призначений або за сумісництвом спрямовує учня до різних форм навчально-пізнавальної діяльності. Зважаючи на розвиток інформаційних технологій, висвітлено основні концептуальні засади національної геоінформаційної освітньої платформи, в основі якої повинні лежати діяльнісний, особистісно зорієнтований, краєзнавчий підходи та принцип курикулуму.