№ 16 (2016)
Статті

МОТИВАЦІЙНА ФУНКЦІЯ ЯК РУШІЙНА СИЛА МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДРУЧНИКА З ГЕОГРАФІЇ ЯК ФОРМАТУ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

В. О. Надтока
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • мотиваційна функція,
  • мотиваційний апарат підручника,
  • національна геоінформаційна освітня платформа

Як цитувати

Надтока, В. О. . (2016). МОТИВАЦІЙНА ФУНКЦІЯ ЯК РУШІЙНА СИЛА МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДРУЧНИКА З ГЕОГРАФІЇ ЯК ФОРМАТУ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 237–249. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/415

Анотація

У статті визначено основні аспекти мотиваційної сфери в учнів восьмого класу, що впливають на ефективність навчально-виховного процесу на уроках географії, їх вплив на особливості мотиваційного апарату підручника та на його формат взагалі. Узагальнено, що мотиваційний апарат підручника – це взаємопов’язаний матеріал у підручнику, який призначений або за сумісництвом спрямовує учня до різних форм навчально-пізнавальної діяльності. Зважаючи на розвиток інформаційних технологій, висвітлено основні концептуальні засади національної геоінформаційної освітньої платформи, в основі якої повинні лежати діяльнісний, особистісно зорієнтований, краєзнавчий підходи та принцип курикулуму.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.