№ 16 (2016)
Статті

ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СТРУКТУРІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ

М. Е. Ніщенко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • зміст,
  • підручник української мови,
  • інновація,
  • 8 клас,
  • інноваційні аспекти

Як цитувати

Ніщенко, М. Е. (2016). ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СТРУКТУРІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (16), 268–277. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/418

Анотація

Автор статті привертає увагу до інноваційних аспектів навчання української мови у структурі підручника української мови для 8 класу; обґрунтовує необхідність створення підручника, який би відповідав вимогам часу і був для вчителя надійним партнером в організації якісного навчально-виховного процесу; розглядає процес створення підручника української мови, який має особливий статус у навчально-освітній практиці й загалом у національній культурі; аналізує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з української мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.