№ 16 (2016)
Статті

МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІСТОРІЇ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (на прикладі підручника О. І. Пометун, П. В. Мороза, Ю. Б. Малієнко “Всесвітня історія. Історія України”, 6 клас)

І. В. Побєдаш
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • шкільний підручник історії,
  • структурні компоненти підручника,
  • громадянська компетентність,
  • когнітивна,
  • аксіологічна,
  • діяльнісна складові громадянської компетентності
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Побєдаш, І. В. . (2016). МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІСТОРІЇ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (на прикладі підручника О. І. Пометун, П. В. Мороза, Ю. Б. Малієнко “Всесвітня історія. Історія України”, 6 клас). Проблеми сучасного підручника, (16), 319–328. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/422

Анотація

У статті розглядається проблема можливостей шкільних підручників історії у формуванні громадянської компетентності учнів основної школи. Автором доведено, що шкільний підручник історії є важливим засобом формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання історії. Висвітлено можливості текстового і позатекстового структурних компонентів підручника у формуванні когнітивної, аксіологічної та діяльнісної складових громадянської компетентності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.