Статті
МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІСТОРІЇ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (на прикладі підручника О. І. Пометун, П. В. Мороза, Ю. Б. Малієнко “Всесвітня історія. Історія України”, 6 клас)
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- шкільний підручник історії,
- структурні компоненти підручника,
- громадянська компетентність,
- когнітивна,
- аксіологічна
- діяльнісна складові громадянської компетентності ...Більше
Як цитувати
Побєдаш, І. В. . (2016). МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІСТОРІЇ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (на прикладі підручника О. І. Пометун, П. В. Мороза, Ю. Б. Малієнко “Всесвітня історія. Історія України”, 6 клас). Проблеми сучасного підручника, (16), 319–328. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/422
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема можливостей шкільних підручників історії у формуванні громадянської компетентності учнів основної школи. Автором доведено, що шкільний підручник історії є важливим засобом формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання історії. Висвітлено можливості текстового і позатекстового структурних компонентів підручника у формуванні когнітивної, аксіологічної та діяльнісної складових громадянської компетентності учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.