ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ ПІДРУЧНИКІВ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ З МЕТОЮ ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ ТА В ПРОЦЕСІ КРАЄЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- дидактичні засоби наочності,
- підручник географії,
- краєзнавчий матеріал,
- методика навчання географії України
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто використання дидактичних наочних засобів у процесі вивчення фізичної географії України. Однією з основних функцій засобів навчання є забезпечення наочності у ході засвоєння знань. Тому наочність варто використовувати у процесі вивчення географії України: під час вивчення нового матеріалу, виконання практичних робіт і поглибленя та закріплення вивченого матеріалу. У статті розглянуто найбільш використовувані види наочності, які дають можливість вчителю створити повний образ досліджуваних об’єктів і явищ, а саме: навчальна географічна карта, таблиці, схеми, графіки, діаграми, картодіаграми, роздатковий додатковий матеріал, географічні спостереження, за допомогою яких безпосередньо реалізується принцип наочності.