№ 16 (2016)
Статті

МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ КОНСТРУЮВАННЯ ПІДРУЧНИКА З БІОЛОГІЇ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ

А. В. Степанюк
Біографія
В. В. Грубінко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • підручник,
  • біологія,
  • старша школа,
  • методологія і дидактика підручниткотворення

Як цитувати

Степанюк, А. В. ., & Грубінко, В. В. . (2016). МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ КОНСТРУЮВАННЯ ПІДРУЧНИКА З БІОЛОГІЇ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 393–403. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/429

Анотація

Розглядаються методологічні засади, дидактичні принципи конструювання шкільного підручника з біології для старшої школи. Зазначається, що вивчення живої природи повинно здійснюватися як цілісне утворення в контексті законів функціонування природних систем на всіх рівнях організації: клітинно-організмовому; популяційно-видовому; екосистемному; соціоприродному. Запропоновано проективну модель структури змісту підручника з біології для старшої школи та її параметри. Висвітлено засоби реалізації принципу цілісності під час конструювання підручника: логіко-змістовні; дидактично-методичні; книжково-поліграфічні. Подано послідовності розкриття цілісності кожного рівня організації життя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.