№ 16 (2016)
Статті

ПІДРУЧНИК З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

А. І. Терещук
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • зміст освіти,
  • навчальний матеріал,
  • підручник з трудового навчання,
  • компетентнісний підхід,
  • особистісно орієнтоване навчання,
  • концепція шкільного підручника
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Терещук, А. І. . (2016). ПІДРУЧНИК З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 415–423. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/431

Анотація

У статті пропонуються загальні вимоги до розроблення шкільного підручника з трудового навчання, розглянуто сутність цього поняття для вироблення концептуальних підходів у створенні навчальної літератури з технологій. Визначення сутності шкільного підручника та різних його тлумачень з точки зору його функцій дало змогу сформулювати відповідні концептуальні положення. Концептуальною основою у створенні підручників трудового навчання для учнів загальноосвітньої школи є, по-перше, компетентнісний підхід у навчанні, а по-друге, врахування індивідуальних інтересів, здібностей і природних нахилів учнів. Обґрунтовується, що наведені концептуальні положення побудови шкільного підручника враховують сучасні тенденції розвитку української освіти. Розглянуто перспективні напрями подальших досліджень у визначенні та обґрунтуванні структури, змісту та функцій шкільного підручника для трудового навчання учнів загальноосвітньої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.