ПІДРУЧНИК З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- зміст освіти,
- навчальний матеріал,
- підручник з трудового навчання,
- компетентнісний підхід,
- особистісно орієнтоване навчання
- концепція шкільного підручника ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті пропонуються загальні вимоги до розроблення шкільного підручника з трудового навчання, розглянуто сутність цього поняття для вироблення концептуальних підходів у створенні навчальної літератури з технологій. Визначення сутності шкільного підручника та різних його тлумачень з точки зору його функцій дало змогу сформулювати відповідні концептуальні положення. Концептуальною основою у створенні підручників трудового навчання для учнів загальноосвітньої школи є, по-перше, компетентнісний підхід у навчанні, а по-друге, врахування індивідуальних інтересів, здібностей і природних нахилів учнів. Обґрунтовується, що наведені концептуальні положення побудови шкільного підручника враховують сучасні тенденції розвитку української освіти. Розглянуто перспективні напрями подальших досліджень у визначенні та обґрунтуванні структури, змісту та функцій шкільного підручника для трудового навчання учнів загальноосвітньої школи.