Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- підручник,
- природознавство,
- молодший школяр,
- уміння,
- екологічні уміння
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті аналізуються дидактико-методичні аспекти побудови підручника природознавства як засобу формування у молодших школярів екологічних умінь. Вивчення природознавства у початковій школі визначає особливий етап у становленні природознавчої освіти учнів, адже при цьому одночасно вирішуються два важливі завдання: відбувається опанування способів навчально-пізнавальної та природоохоронної діяльності, а також розвиток ціннісних орієнтацій у ставлення до природи. При цьому ми зважали на теоретичне підґрунтя ключового поняття «уміння». Забезпечення у підручниках природознавства практичної спрямованості змісту з опорою на життєвий досвід учня, а також розроблення завдань та ситуацій, які забезпечують дієвість знань, оперування ними в змінених і нових ситуаціях у комплексі формуватимуть екологічні уміння учнів початкових класів.