№ 15 (2015)
Статті

ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

І. В. Андрусенко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • підручник,
  • природознавство,
  • молодший школяр,
  • уміння,
  • екологічні уміння

Як цитувати

Андрусенко, І. В. . (2015). ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 9–17. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/439

Анотація

У статті аналізуються дидактико-методичні аспекти побудови підручника природознавства як засобу формування у молодших школярів екологічних умінь. Вивчення природознавства у початковій школі визначає особливий етап у становленні природознавчої освіти учнів, адже при цьому одночасно вирішуються два важливі завдання: відбувається опанування способів навчально-пізнавальної та природоохоронної діяльності, а також розвиток ціннісних орієнтацій у ставлення до природи. При цьому ми зважали на теоретичне підґрунтя ключового поняття «уміння». Забезпечення у підручниках природознавства практичної спрямованості змісту з опорою на життєвий досвід учня, а також розроблення завдань та ситуацій, які забезпечують дієвість знань, оперування ними в змінених і нових ситуаціях у комплексі формуватимуть екологічні уміння учнів початкових класів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.