№ 15 (2015)
Статті

МОЖЛИВОСТІ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА

О. В. Барановська
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • інтеграція,
  • інтеграція змісту навчальних предметів,
  • зміст освіти,
  • «міжпредметні зв’язки»

Як цитувати

Барановська, О. В. . (2015). МОЖЛИВОСТІ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (15), 18–26. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/440

Анотація

Статтю присвячено аналізу можливостей міжпредметної інтеграції змісту шкільного підручника. Основна ідея статті – довести, що інтеграція є провідним фактором, який має впливати на трансформацію змісту освіти, зокрема змісту шкільного підручника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.