Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- шкільний підручник,
- інтеграція,
- інтеграція змісту навчальних предметів,
- зміст освіти,
- «міжпредметні зв’язки»
Як цитувати
Барановська, О. В. . (2015). МОЖЛИВОСТІ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (15), 18–26. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/440
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено аналізу можливостей міжпредметної інтеграції змісту шкільного підручника. Основна ідея статті – довести, що інтеграція є провідним фактором, який має впливати на трансформацію змісту освіти, зокрема змісту шкільного підручника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.