№ 15 (2015)
Статті

ПІДРУЧНИК З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ: ЯКИМ ЙОМУ БУТИ

М. І. Бурда
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • зміст,
  • підручник з геометрії,
  • вимоги,
  • профільний рівень

Як цитувати

Бурда, М. І. . (2015). ПІДРУЧНИК З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ: ЯКИМ ЙОМУ БУТИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 55–62. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/444

Анотація

У статті пропонуються загальні вимоги до розроблення навчальних текстів, системи задачі методичного апарату підручника з геометрії для профільного рівня. Обґрунтовується, що наведені вимоги і шляхи їх реалізації враховують види і зміст компетентностей учнів – предметних геометричних (змістових, процесуально-операційних, інформаційно-технологічних, дослідницьких), надпредметних геометричних (міжпредметних і спеціалізуючих – як елемент професійної підготовки) та ключових.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.