Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- зміст,
- підручник з геометрії,
- вимоги,
- профільний рівень
Як цитувати
Бурда, М. І. . (2015). ПІДРУЧНИК З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ: ЯКИМ ЙОМУ БУТИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 55–62. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/444
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті пропонуються загальні вимоги до розроблення навчальних текстів, системи задачі методичного апарату підручника з геометрії для профільного рівня. Обґрунтовується, що наведені вимоги і шляхи їх реалізації враховують види і зміст компетентностей учнів – предметних геометричних (змістових, процесуально-операційних, інформаційно-технологічних, дослідницьких), надпредметних геометричних (міжпредметних і спеціалізуючих – як елемент професійної підготовки) та ключових.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.