№ 15 (2015)
Статті

ГНОСЕОЛОГІЧНА ЦІННІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ ЯК ЗАСОБУ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНВАРІАНТНОЇ ТА ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВИХ ЗМІСТУ ОСВІТИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Г. О. Васьківська
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • навчальна книга,
  • підручник,
  • посібник,
  • навчальні предмети,
  • зміст освіти,
  • старша школа
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Васьківська, Г. О. . (2015). ГНОСЕОЛОГІЧНА ЦІННІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ ЯК ЗАСОБУ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНВАРІАНТНОЇ ТА ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВИХ ЗМІСТУ ОСВІТИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (15), 79–89. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/449

Анотація

У статті на підставі теоретико-емпіричних досліджень обґрунтовано необхідність реалізації в єдності інваріантної та варіативної складових змісту освіти у старшій школі засобами навчальної книги. З огляду на гносеологічну цінність проаналізовано підручники та посібники для старшої школи з різних навчальних предметів і курсів за вибором.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.