Статті
ГНОСЕОЛОГІЧНА ЦІННІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ ЯК ЗАСОБУ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНВАРІАНТНОЇ ТА ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВИХ ЗМІСТУ ОСВІТИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- навчальна книга,
- підручник,
- посібник,
- навчальні предмети,
- зміст освіти
- старша школа ...Більше
Як цитувати
Васьківська, Г. О. . (2015). ГНОСЕОЛОГІЧНА ЦІННІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ ЯК ЗАСОБУ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНВАРІАНТНОЇ ТА ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВИХ ЗМІСТУ ОСВІТИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (15), 79–89. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/449
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті на підставі теоретико-емпіричних досліджень обґрунтовано необхідність реалізації в єдності інваріантної та варіативної складових змісту освіти у старшій школі засобами навчальної книги. З огляду на гносеологічну цінність проаналізовано підручники та посібники для старшої школи з різних навчальних предметів і курсів за вибором.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.