Статті
РОЗВИТОК УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- підручник,
- діалог,
- навчальний діалог,
- діалогічне спілкування,
- старшокласники
Як цитувати
Васьківська, О. Є. . (2015). РОЗВИТОК УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 90–96. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/450
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті автор розглядає необхідність внесення змін у підручники, які сприяли б розвитку вміння діалогічного спілкування старшокласників; аналізує підручники з гуманітарних предметів щодо можливостей розвитку вмінь діалогічного спілкування старшокласників. Надано методичні рекомендації щодо застосування завдань, спрямованих на активізування діалогічного спілкування учнів старшої школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.