№ 15 (2015)
Статті

РОЗВИТОК УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ

О. Є. Васьківська
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • підручник,
  • діалог,
  • навчальний діалог,
  • діалогічне спілкування,
  • старшокласники

Як цитувати

Васьківська, О. Є. . (2015). РОЗВИТОК УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 90–96. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/450

Анотація

У статті автор розглядає необхідність внесення змін у підручники, які сприяли б розвитку вміння діалогічного спілкування старшокласників; аналізує підручники з гуманітарних предметів щодо можливостей розвитку вмінь діалогічного спілкування старшокласників. Надано методичні рекомендації щодо застосування завдань, спрямованих на активізування діалогічного спілкування учнів старшої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.