№ 15 (2015)
Статті

РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ З ФІЗИКИ У ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ ЄДИНОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ (1917–1920 РР.)

М. В. Головко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • історико-методичний аналіз,
  • підручник з фізики,
  • дидактичні функції підручника,
  • реалізація змісту навчання фізики

Як цитувати

Головко, М. В. . (2015). РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ З ФІЗИКИ У ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ ЄДИНОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ (1917–1920 РР.). Проблеми сучасного підручника, (15), 116–126. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/453

Анотація

У статті здійснено історико-методичний аналіз процесу створення підручників з фізики для української школи у 1918–1920 роках. Висвітлено особливості структури, змісту та методичного апарату підручників, створених у період розбудови Єдиної школи України. Проаналізовано їхні дидактичні функції щодо досягнення цілей шкільного курсу фізики. Узагальнено досвід створення вітчизняного підручника фізики щодо становлення загальних підходів до проблеми забезпечення середньої школи навчальною книгою. Визначено особливості запровадження конкурсного відбору підручників як важливого чинника розвитку навчально-методичного забезпечення з фізики. Обґрунтовано вплив цих процесів на становлення цілісної системи підручникотворення з фізики у 1920–1930 рр., розбудову шкільної фізичної освіти в Україні, а також їх історико-методичне значення у контексті вирішення дидактичних проблем створення підручника фізики для сучасної середньої загальноосвітньої школи в умовах модернізації змісту шкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.