№ 15 (2015)
Статті

АВТОМАТИЗОВАНИЙ ТЕКСТОВИЙ АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА

А. В. Гривко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • підручник,
  • складність текстів,
  • читабельність,
  • автоматизований аналіз

Як цитувати

Гривко, А. В. . (2015). АВТОМАТИЗОВАНИЙ ТЕКСТОВИЙ АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (15), 147–158. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/456

Анотація

У статті розглянуто питання автоматизованого текстового аналізу підручника як основного засобу навчання; висвітлено результати дослідження щодо можливості та доцільності використання онлайн-ресурсів для здійснення аналізу мови підручників за складністю відповідно до вікових пізнавальних можливостей учнів; окреслено зарубіжний досвід розроблення, створення та використання комп’ютеризованих засобів для оцінювання й коригування складності навчальних текстів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.