Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- підручник,
- складність текстів,
- читабельність,
- автоматизований аналіз
Як цитувати
Гривко, А. В. . (2015). АВТОМАТИЗОВАНИЙ ТЕКСТОВИЙ АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (15), 147–158. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/456
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто питання автоматизованого текстового аналізу підручника як основного засобу навчання; висвітлено результати дослідження щодо можливості та доцільності використання онлайн-ресурсів для здійснення аналізу мови підручників за складністю відповідно до вікових пізнавальних можливостей учнів; окреслено зарубіжний досвід розроблення, створення та використання комп’ютеризованих засобів для оцінювання й коригування складності навчальних текстів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.