ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБЛЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ В ГІМНАЗІЇ (ОСНОВНІЙ ШКОЛІ)
Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- зміст,
- методика навчання,
- наукова основа,
- дидактичні принципи,
- способи
- підходи,
- основна школа (гімназія),
- старша школа,
- технічна творчість ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті з’ясовано стан висвітлення в літературі науково-методичного забезпечення реалізації змісту технологічної освіти учнів основної школи. Для проведення дослідження визначено сучасний зміст технологічної освіти техніко-технологічного та інженерно-технічного спрямування, обґрунтовано його важливість для навчального процесу в гімназії, технічного прогресу. Наголошено на важливості виконання принципів дидактики «логічність» і «наступність» під час навчання учнів гімназії і старшої школи, реалізації визначеного змісту в обох ланках школи. Обґрунтовано необхідність логічного взаємозв’язку між методиками навчання учнів гімназії і старшої школи, системного підходу в процесі навчання учнів цих ланок освітнього закладу. Створено наукову (теоретичну) основу для розроблення методики реалізації змісту техніко-технологічного та інженерно-технічного спрямування в гімназії. Визначено психолого-педагогічні та методичні вимоги (умови) для ефективної реалізації змісту технологічної освіти в гімназії.