Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- шкільний підручник,
- навчальний предмет,
- ментальний образ,
- семантичний диференціал
Як цитувати
Жук, Ю. О. . (2015). ВПЛИВ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА НА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ОБРАЗУ НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА. Проблеми сучасного підручника, (15), 200–210. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/461
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті описується методика використання технології семантичного диференціала в експериментальному дослідженні з вимірювання зв’язності понять «підручник» і «навчальний предмет» як ментальних образів, сформованих у школяра в процесі навчання, приділяється увага специфіці проведення дослідження в умовах реального навчального процесу, наведено результати експериментального дослідження. Показано можливість використання методів експериментальної психосемантики для оцінювання користувальницьких якостей шкільного підручника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.