№ 15 (2015)
Статті

ВПЛИВ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА НА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ОБРАЗУ НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА

Ю. О. Жук
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • навчальний предмет,
  • ментальний образ,
  • семантичний диференціал

Як цитувати

Жук, Ю. О. . (2015). ВПЛИВ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА НА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ОБРАЗУ НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА. Проблеми сучасного підручника, (15), 200–210. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/461

Анотація

У статті описується методика використання технології семантичного диференціала в експериментальному дослідженні з вимірювання зв’язності понять «підручник» і «навчальний предмет» як ментальних образів, сформованих у школяра в процесі навчання, приділяється увага специфіці проведення дослідження в умовах реального навчального процесу, наведено результати експериментального дослідження. Показано можливість використання методів експериментальної психосемантики для оцінювання користувальницьких якостей шкільного підручника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.