№ 15 (2015)
Статті

КРАУДСОРСИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ УПРАВЛІНСЬКИЙ ІНСТРУМЕНТ І ЗМІСТОВА КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • краудсорсинг,
  • інтелектуальне співробітництво,
  • «ресурси натовпу»,
  • соціальний капітал,
  • Інтернет-технології,
  • генерація ідей
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Калініна, Г. М. . (2015). КРАУДСОРСИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ УПРАВЛІНСЬКИЙ ІНСТРУМЕНТ І ЗМІСТОВА КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 230–239. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/464

Анотація

У статті розглянуто суть, зміст, концепти краудсорсингу, його переваги та недоліки як управлінського інструменту на концептуальних засадах конвергенції. Наведено класифікацію сфер застосування краудсорсингу, приклади краудсорсингових майданчиків і проектів у міжнародній практиці та презентовано інформаційні ресурси.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.