Статті
КРАУДСОРСИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ УПРАВЛІНСЬКИЙ ІНСТРУМЕНТ І ЗМІСТОВА КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- краудсорсинг,
- інтелектуальне співробітництво,
- «ресурси натовпу»,
- соціальний капітал,
- Інтернет-технології
- генерація ідей ...Більше
Як цитувати
Калініна, Г. М. . (2015). КРАУДСОРСИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ УПРАВЛІНСЬКИЙ ІНСТРУМЕНТ І ЗМІСТОВА КОМПОНЕНТА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 230–239. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/464
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто суть, зміст, концепти краудсорсингу, його переваги та недоліки як управлінського інструменту на концептуальних засадах конвергенції. Наведено класифікацію сфер застосування краудсорсингу, приклади краудсорсингових майданчиків і проектів у міжнародній практиці та презентовано інформаційні ресурси.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.