Статті
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСЮ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ ПОСІБНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ РІЗНИХ РІВНІВ У СФЕРІ ОСВІТИ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- державний контроль за діяльністю початкової школи,
- оцінювання діяльності початкової школи,
- об’єкти оцінювання у початковій школі
Як цитувати
Калініна, Л. М. ., & Куценко, Т. М. . (2015). ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСЮ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ ПОСІБНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКІВ РІЗНИХ РІВНІВ У СФЕРІ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 240–253. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/465
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті презентовано розроблену прогностичну модель оцінювання діяльності початкової школи, яка відображає принципово важливі для органів управління освітою та споживачів освітніх послуг параметри оцінювання школи І ступеня і охоплює показники вхідних ресурсів, організації процесу надання початкової освіти, результатів початкової освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.