РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ЗМІСТОВА КОМПОНЕНТА НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- фактори впливу,
- соціум,
- соціальна компетентність,
- соціалізація,
- соціальний розвиток
- мега-, макро-, мезо- та мікрофактори роз- витку соціальної компетентності,
- суспільство,
- соціальне оточення ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті акцентовано увагу на необхідності модернізації змісту навчання керівників сучасних закладів згідно з підвищенням соціальних вимог до їх посадово-функційної компетентності та викликів громадянського суспільства. Складником змістової компоненти навчання репрезентовано соціальний феномен учнівської молоді та фактори її розвитку в багатовимірному суспільстві, що розвивається як громадянське, вільне та демократичне. Розкрито зміст мега-, макро-, мезо- та мікрофакторів розвитку соціальної компетентності та наведено особливості їх впливу в сучасних соціально-педагогічних умовах розвитку громадянського суспільства.