Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- принципи навчання,
- зміст теми навчання,
- тенденції та чинники розвитку математичної освіти,
- методи і засоби навчання
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються тенденції та чинники розвитку математичної освіти і їх відображення в змісті підручників. При цьому виокремлюються дві конкуруючі тенденції: формування математичних знань студентів шляхом повного оволодіння знаннями (повного розгортання навчальної ситуації за Н. Ф. Тализіною) і використання баз готових знань у процесі розв’язування задач. Для визначення змісту математичної освіти у ВНЗ і відповідного змісту підручників з математики автор пропонує систему методологічних приписів, які й допоможуть розв’язати поставлене завдання.