№ 15 (2015)
Статті

ТЕНДЕНЦІЇ ТА ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ТА ЇХ ВІДОБРАЖЕННЯ В ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКІВ

В. А. Кушнір
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • принципи навчання,
  • зміст теми навчання,
  • тенденції та чинники розвитку математичної освіти,
  • методи і засоби навчання

Як цитувати

Кушнір, В. А. . (2015). ТЕНДЕНЦІЇ ТА ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ТА ЇХ ВІДОБРАЖЕННЯ В ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 317–326. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/473

Анотація

У статті розглядаються тенденції та чинники розвитку математичної освіти і їх відображення в змісті підручників. При цьому виокремлюються дві конкуруючі тенденції: формування математичних знань студентів шляхом повного оволодіння знаннями (повного розгортання навчальної ситуації за Н. Ф. Тализіною) і використання баз готових знань у процесі розв’язування задач. Для визначення змісту математичної освіти у ВНЗ і відповідного змісту підручників з математики автор пропонує систему методологічних приписів, які й допоможуть розв’язати поставлене завдання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.