№ 15 (2015)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМОВИХ ВИМОГ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У ЗМІСТІ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ КОНКУРСНИХ ПІДРУЧНИКІВ (4 КЛАС): ПОГЛЯД ЕКСПЕРТА

В. О. Мартиненко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • початкова школа,
  • підручник з літературного читання,
  • читацька компетентність,
  • змістові лінії навчальної програми,
  • навчальні результати з літературного читання

Як цитувати

Мартиненко, В. О. . (2015). РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМОВИХ ВИМОГ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ У ЗМІСТІ ОРИГІНАЛ-МАКЕТІВ КОНКУРСНИХ ПІДРУЧНИКІВ (4 КЛАС): ПОГЛЯД ЕКСПЕРТА. Проблеми сучасного підручника, (15), 345–357. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/476

Анотація

У статті проаналізовано зміст електронних версій підручників з літературного читання (4 клас) під кутом зору реалізації провідних функцій підручника, повноти забезпечення Державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки випускників початкової школи з предмета. З’ясовано переваги рукописів у контексті їх конструювання на компетентнісних засадах, розвивального підходу до навчання, забезпечення процесу учіння дітей в діалоговому, інтерактивному режимі, підготовки школярів до вивчення систематичного курсу літератури в основній школі. Виокремлено проблемні питання змісту підручників, показано їх вплив на рівень засвоєння школярами 4-х класів освітніх результатів за основними змістовими лініями базової навчальної програми, проілюстровано діапазон відмінностей підручників у способах реалізації програмового змісту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.