№ 15 (2015)
Статті

CИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ ЗА ПЕРІОД 1932–1953 РОКІВ

Н. Ю. Матяш
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • біологія,
  • знання про людину,
  • систематизація,
  • підручники,
  • ретроспективний досвід,
  • період 1932–1953 років
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Матяш, Н. Ю. . (2015). CИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ ЗА ПЕРІОД 1932–1953 РОКІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 6–11. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/478

Анотація

У статті розкрито результати історіографічного аналізу систематизації знань про людину в шкільних підручниках з біології за період 1932–1953 років. Виявлено, що цей період характерний становленням і розвитком загальносоюзної системи шкільної освіти; уніфікацією української системи освіти із загальносоюзною; створенням єдиного загальносоюзного стабільного підручника з усіх навчальних курсів з біології; становленням біології як окремого навчального предмета; формуванням системи навчальних курсів з біології для середньої загальноосвітньої школи, в якій курс «Анатомія і фізіологія людини» вивчався у 8-му класі; створенням навчального курсу «Анатомія і фізіологія людини», який містив систематизовані анатомічні та фізіологічні знання; впливом наукових знань із фізіології людини на формування змісту навчального курсу «Анатомія і фізіологія людини»; посиленням антирелігійної пропаганди, атеїстичного виховання учнів, формування у них діалектико-матеріалістичного світогляду.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.