№ 15 (2015)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОГО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ЯК ПРОВІДНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ В СІЛЬСЬКІЙ ШКОЛІ

В. В. Мелешко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • функції підручника,
  • методичний апарат шкільної книги,
  • зміст підручника

Як цитувати

Мелешко, В. В. . (2015). ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОГО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ЯК ПРОВІДНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ В СІЛЬСЬКІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (15), 12–21. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/479

Анотація

У статті розкрито проблеми використання шкільного підручника, висвітлено його роль у навчанні. Здійснено аналіз теоретичних джерел, що деталізують специфіку процесу навчання в сільській школі, представлено аналіз практики конструювання підручників для початкової освіти. Обґрунтовано провідну роль шкільного підручника як основного засобу навчання в традиційних класах і класах з малою наповнюваністю учнів. Зосереджено увагу на провідних функціях підручника, які дають можливість успішно реалізовувати завдання навчально-виховного процесу в сільській школі. Акцентується увага на зростання ролі шкільної книги в період переходу на компетентнісну парадигму освіти, новий зміст, що поглиблює значимість підручника, розширює варіативність його функцій в усвідомленому освоєнні знань, передбачених шкільними програмами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.