Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- навчальна програма,
- підручник,
- зміст загальної середньої освіти,
- технології
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано та узагальнено результати емпіричного дослідження проблеми забезпечення програмами і підручниками технологічної освіти в гімназіях України. Теоретично обґрунтовано вимоги до модельної програми технологічної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти. Доведено необхідність створення для вивчення учнями 5–6-х класів предмета «Технології» нових підручників як складової навчально-методичного комплексу адаптаційного циклу технологічної освіти в гімназії. Визначено склад навчально-методичного комплексу для ефективного вивчення загальноосвітнього предмета «Технології» в 5-х і 6-х класах гімназії та умови його створення. Розкрито особливості підручників адаптаційного циклу навчання і вимоги до їх підготовки на засадах компетентнісно орієнтованого навчання. На основі проведеного педагогічного експерименту показано вплив підручника на формування інноваційного середовища технологічної освіти в Новій українській школі та ефективність навчання технологій в умовах дистанційного і змішаного навчання.