№ 15 (2015)
Статті

СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З ГЕОГРАФІЇ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ

О. Ф. Надтока
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • методика навчання географії,
  • компетентнісний підхід у навчанні географії,
  • структура і зміст підручників з географії,
  • основна школа,
  • старша школа

Як цитувати

Надтока, О. Ф. . (2015). СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З ГЕОГРАФІЇ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (15), 77–85. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/485

Анотація

У статті розглядаються окремі аспекти проблематики підручникотворення, що стосуються використання компетентнісного підходу у навчанні географії, а також шляхи його упровадження через структуру та зміст підручників з географії для основної та старшої школи. Компетентнісний підхід залишається важливим елементом осучаснення змісту підручників географії. Завдяки його використанню учні загальноосвітніх навчальних закладів не лише розширюють свої межі пізнання природного середовища та соціуму, формуючи власну географічну картину світу, а й набувають комплекс важливих характеристик, що дають змогу використовувати можливості природного середовища, соціально-економічної сфери з метою успішного особистісного розвитку в умовах глобалізованого світу. Врахування таких особливостей у структурі, змісті та методичному апараті підручників створить умови для подальшого розвитку методики навчання географії. Окрім цього, у статті розглядаються аспекти формування ключових компетентностей засобами підручника та предметних компетентностей – засобами проектного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.