№ 15 (2015)
Статті

КОНТЕКСТНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ ФІЗИКИ

Н. В. Подопригора
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • контекстна спрямованість навчання,
  • міждисциплінарна інтеграція,
  • математична компетентність з фізики,
  • зміст посібника з математичних методів фізики,
  • педагогічний університет

Як цитувати

Подопригора, Н. В. . (2015). КОНТЕКСТНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 150–159. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/492

Анотація

У статті розглядається принцип контекстної спрямованості навчання та його реалізація через зміст навчальних посібників з математичної фізики щодо підготовки майбутніх учителів фізики. Обґрунтування доцільності реалізації контексту майбутньої професійної діяльності у змісті навчання математичних методів фізики здійснено з позицій теорії якості знань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.