Статті
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- контекстна спрямованість навчання,
- міждисциплінарна інтеграція,
- математична компетентність з фізики,
- зміст посібника з математичних методів фізики,
- педагогічний університет
Як цитувати
Подопригора, Н. В. . (2015). КОНТЕКСТНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 150–159. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/492
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається принцип контекстної спрямованості навчання та його реалізація через зміст навчальних посібників з математичної фізики щодо підготовки майбутніх учителів фізики. Обґрунтування доцільності реалізації контексту майбутньої професійної діяльності у змісті навчання математичних методів фізики здійснено з позицій теорії якості знань.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.