№ 15 (2015)
Статті

ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ЕЛЕКТРОННИМ ПІДРУЧНИКОМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ГЕОГРАФІЇ

Л. А. Покась
Біографія
Н. В. Сльоза
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • самостійна робота,
  • процес формування умінь,
  • електронний підручник,
  • фізична географія

Як цитувати

Покась, Л. А. ., & Сльоза, Н. В. . (2015). ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ЕЛЕКТРОННИМ ПІДРУЧНИКОМ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ГЕОГРАФІЇ. Проблеми сучасного підручника, (15), 160–169. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/493

Анотація

У науковій публікації аналізуються методичні аспекти формування умінь самостійної роботи учнів з електронним підручником фізичної географії, що поглиблює функції звичайного підручника на друкованій основі. Розглянуто переваги електронного підручника у навчанні, його ключові характеристики та особливості використання учнями для формування умінь самостійної роботи. Визначено, що електронний підручник розширює обсяги подання інформації, підвищує ефективність використання позатекстового компонента для самоорганізації та самоконтролю навчальної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.