ОСОБЛИВОСТІ ДОБОРУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДО ЗМІСТУ ПОСІБНИКІВ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- іноземна мова,
- профільно-орієнтоване навчання,
- елективні курси,
- зміст посібника,
- добір навчального матеріалу
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема добору навчального матеріалу до змісту посібників елективних курсів з іноземних мов для старшої (профільної) школи, що входять до складу філологічного профілю, розширюють і поглиблюють його додатковою профільно-орієнтованою інформацією в порівнянні з чинними підручниками для профільного рівня. Особливу увагу приділено тексту як основній одиниці профільно-орієнтованого навчання іноземної мови (зокрема, текстам для вивчального, ознайомлювального і переглядового читання; принципам і критеріям добору текстів для елективних курсів).