Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- електронний підручник,
- критерії якості,
- типологія е-підручників,
- функції е-підручників,
- обливості е-підручників для шкіл
Як цитувати
Поляничко, З. О. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ШКІЛ У РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. Проблеми сучасного підручника, (15), 179–185. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/495
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто роль та місце електронних підручників (е-підручників) в освітньому процесі, подано типологію, досліджено функції й особливості, визначено критерії якості електронних підручників для шкільної освіти у Республіці Польща. Визначено, що зміст, структура та функціонування е-підручників мають сприяти індивідуалізації освіти і неперервному навчанню, а також задовольняти освітні потреби вчителів та учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.