№ 15 (2015)
Статті

ЦІЛІСНІСТЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДРУЧНИКІВ З «ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ» ДЛЯ 2-4 КЛАСІВ

О. Я. Савченко
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • система підручників з літературного читання,
  • методологічні і дидактико-методичні засади цілісності,
  • технологічний,
  • технологічний, компетентнісний підходи,
  • методологічна система

Як цитувати

Савченко, О. Я. . (2015). ЦІЛІСНІСТЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДРУЧНИКІВ З «ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ» ДЛЯ 2-4 КЛАСІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 221–230. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/499

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність створення нового покоління підручників з літературного читання для 2–4 класів на засадах цілісності. Методологічну цілісність забезпечує врахування ідей розвивального навчання, культурологічна, українознавча, художньо-естетична лінія цього предмета. Системно-діяльнісний, компетентнісний і технологічний підходи слугують засобами досягнення цілісності підручників. Цей процес здійснюється з критеріями відбору кола читання, з визначенням наскрізних тем, єдиним переліком умовних позначень, структурним ритмом змісту підручників, технологією поетапного опрацювання творів, різноманітною візуальною підтримкою текстового матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.