Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- система підручників з літературного читання,
- методологічні і дидактико-методичні засади цілісності,
- технологічний,
- технологічний, компетентнісний підходи,
- методологічна система
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність створення нового покоління підручників з літературного читання для 2–4 класів на засадах цілісності. Методологічну цілісність забезпечує врахування ідей розвивального навчання, культурологічна, українознавча, художньо-естетична лінія цього предмета. Системно-діяльнісний, компетентнісний і технологічний підходи слугують засобами досягнення цілісності підручників. Цей процес здійснюється з критеріями відбору кола читання, з визначенням наскрізних тем, єдиним переліком умовних позначень, структурним ритмом змісту підручників, технологією поетапного опрацювання творів, різноманітною візуальною підтримкою текстового матеріалу.