Статті
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- профільне навчання,
- проектування змісту,
- профільна технологічна освіта,
- наукові основи,
- педагогічний проект
Як цитувати
Тарара, А. М. ., & Самохін, М. К. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (15), 277–283. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/504
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті визначено теоретико-методологічні та дидактико-методичні основи проектування структури змісту профільної технологічної освіти старшокласників, сутність концептуальних положень процесу проектування змісту профільного навчання старшокласників за спеціалізаціями технологічного профілю. Зазначається, що структурування та конструювання змісту має здійснюватися за проектно-технологічним підходом.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.