Статті
ПІДРУЧНИК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ПОГЛЯД КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗАСАДНИЧИХ ІДЕЙ ДІЯЛЬНІСНОГО, ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- підручник,
- підхід,
- особистісно зорієнтоване навчання,
- компетентний учень-читач,
- суб’єктний досвід
- організаційно-діяльнісні уміння,
- принципи,
- мета освіти,
- діалогічність,
- ситуативність,
- читацький розвиток,
- учитель-фасилітатор ...Більше
Як цитувати
Фасоля, А. М. . (2015). ПІДРУЧНИК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ПОГЛЯД КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗАСАДНИЧИХ ІДЕЙ ДІЯЛЬНІСНОГО, ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 317–308. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/508
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті подано визначення дефініцій «підхід», «компетентний учень-читач»; схарактеризовано основоположні для української освіти підходи – діяльнісний, особистісно зорієнтований, компетентнісний; окреслено мету та ключові ознаки навчання літератури, побудованого на засадах цих підходів; розкрито роль підручника, сформульовано вимоги до змістового наповнення і методичного апарату навчальної книги з літератури.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.