№ 15 (2015)
Статті

ПІДРУЧНИК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ПОГЛЯД КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗАСАДНИЧИХ ІДЕЙ ДІЯЛЬНІСНОГО, ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ

А. М. Фасоля
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • підручник,
  • підхід,
  • особистісно зорієнтоване навчання,
  • компетентний учень-читач,
  • суб’єктний досвід,
  • організаційно-діяльнісні уміння,
  • принципи,
  • мета освіти,
  • діалогічність,
  • ситуативність,
  • читацький розвиток,
  • учитель-фасилітатор
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Фасоля, А. М. . (2015). ПІДРУЧНИК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ПОГЛЯД КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗАСАДНИЧИХ ІДЕЙ ДІЯЛЬНІСНОГО, ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 317–308. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/508

Анотація

У статті подано визначення дефініцій «підхід», «компетентний учень-читач»; схарактеризовано основоположні для української освіти підходи – діяльнісний, особистісно зорієнтований, компетентнісний; окреслено мету та ключові ознаки навчання літератури, побудованого на засадах цих підходів; розкрито роль підручника, сформульовано вимоги до змістового наповнення і методичного апарату навчальної книги з літератури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.