№ 15 (2015)
Статті

ТЕКСТИ ПІДРУЧНИКІВ І МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ (РІДНОЇ) МОВИ ДЛЯ 5 ТА 6 КЛАСІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • учні 5-х і 6-х класів,
  • підручник,
  • методичний посібник,
  • типи текстів,
  • суцільний і несуцільний тексти,
  • формування,
  • контроль,
  • читацькі вміння,
  • вимірники
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Хорошковська, Т. П. . (2015). ТЕКСТИ ПІДРУЧНИКІВ І МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ (РІДНОЇ) МОВИ ДЛЯ 5 ТА 6 КЛАСІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 318–326. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/509

Анотація

Статтю присвячено аналізу текстів чинних підручників і методичних посібників з української (рідної) мови для 5 і 6 класів як засобу формування та контролю читацьких умінь учнів. Автором визначено типи текстів, які дають можливість формувати у школярів уміння читати мовчки та розуміти закладену в них інформацію, а також застосовувати одержані під час читання знання на практиці; наведено приклади цих текстів. Визначено читацькі вміння, які можуть бути сформовані в учнів на основі зазначених текстів. Проаналізовановимірники, тобто матеріали для контролю читацьких умінь, уміщені в чинних підручниках і посібниках до них.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.