ТЕКСТИ ПІДРУЧНИКІВ І МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ (РІДНОЇ) МОВИ ДЛЯ 5 ТА 6 КЛАСІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- учні 5-х і 6-х класів,
- підручник,
- методичний посібник,
- типи текстів,
- суцільний і несуцільний тексти
- формування,
- контроль,
- читацькі вміння,
- вимірники ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено аналізу текстів чинних підручників і методичних посібників з української (рідної) мови для 5 і 6 класів як засобу формування та контролю читацьких умінь учнів. Автором визначено типи текстів, які дають можливість формувати у школярів уміння читати мовчки та розуміти закладену в них інформацію, а також застосовувати одержані під час читання знання на практиці; наведено приклади цих текстів. Визначено читацькі вміння, які можуть бути сформовані в учнів на основі зазначених текстів. Проаналізовановимірники, тобто матеріали для контролю читацьких умінь, уміщені в чинних підручниках і посібниках до них.