ПИСЕМНІ ДЖЕРЕЛА В ПІДРУЧНИКУ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ДЛЯ ДЕСЯТИКЛАСНИКІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМУ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- писемні історичні джерела,
- історія України,
- шкільний підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті аналізується підручник з історії України для профільних класів суспільно-гуманітарного напряму з позицій використання писемних історичних джерел та методів роботи з ними. У старшій школі у профільних класах суспільно-гуманітарного напряму вивчення історії України має сприяти формуванню власної позиції в учнів, важливу роль у цьому процесі має бути відведено аналізу писемних історичних джерел. Тому в статті на окремих прикладах показано переваги та недоліки підручника з точки зору наведених писемних історичних джерел, проаналізовано методичний апарат, запропонований авторами для роботи з писемними історичними джерелами. Підручник для учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму з історії України має містити навчальну інформацію, що реалізує як зміст предмета, так й історичні джерела та комплекс запитань і пізнавальних завдань, що дозволять учням сформулювати власну позицію стосовно вивченого матеріалу.