№ 15 (2015)
Статті

ПИСЕМНІ ДЖЕРЕЛА В ПІДРУЧНИКУ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ДЛЯ ДЕСЯТИКЛАСНИКІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМУ

А. В. Чемерис
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • писемні історичні джерела,
  • історія України,
  • шкільний підручник

Як цитувати

Чемерис, А. В. . (2015). ПИСЕМНІ ДЖЕРЕЛА В ПІДРУЧНИКУ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ДЛЯ ДЕСЯТИКЛАСНИКІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМУ. Проблеми сучасного підручника, (15), 327–335. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/510

Анотація

У статті аналізується підручник з історії України для профільних класів суспільно-гуманітарного напряму з позицій використання писемних історичних джерел та методів роботи з ними. У старшій школі у профільних класах суспільно-гуманітарного напряму вивчення історії України має сприяти формуванню власної позиції в учнів, важливу роль у цьому процесі має бути відведено аналізу писемних історичних джерел. Тому в статті на окремих прикладах показано переваги та недоліки підручника з точки зору наведених писемних історичних джерел, проаналізовано методичний апарат, запропонований авторами для роботи з писемними історичними джерелами. Підручник для учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму з історії України має містити навчальну інформацію, що реалізує як зміст предмета, так й історичні джерела та комплекс запитань і пізнавальних завдань, що дозволять учням сформулювати власну позицію стосовно вивченого матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.