№ 15 (2015)
Статті

ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ТЕОРЕТИЧНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ

Г. Д. Швець
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • підручник,
  • навчальний посібник,
  • іноземні студенти,
  • навички наукового мовлення,
  • функціонально-комунікативна спрямованість

Як цитувати

Швець, Г. Д. (2015). ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ТЕОРЕТИЧНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 336–343. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/511

Анотація

У статті розглянуто проблему створення підручників і навчальних посібників з теоретичних дисциплін для іноземних студентів-філологів. Наголошено на необхідності врахування специфіки адресата: певний рівень володіння мовою, можливий різнорівневий склад груп, реальні комунікативні потреби іноземних студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.