Статті
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ТЕОРЕТИЧНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- підручник,
- навчальний посібник,
- іноземні студенти,
- навички наукового мовлення,
- функціонально-комунікативна спрямованість
Як цитувати
Швець, Г. Д. (2015). ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ТЕОРЕТИЧНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Проблеми сучасного підручника, (15), 336–343. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/511
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто проблему створення підручників і навчальних посібників з теоретичних дисциплін для іноземних студентів-філологів. Наголошено на необхідності врахування специфіки адресата: певний рівень володіння мовою, можливий різнорівневий склад груп, реальні комунікативні потреби іноземних студентів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.