Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- шкiльний пiдручник,
- педагогiчна парадигма,
- iндивiдуальна навчальна траекторiя учня,
- компетенцiя
Як цитувати
Акірі, . І. (2014). ПІДРУЧНИК ТА ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ УЧНЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 21–25. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/516
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статтi розглянуто питання про роль шкiльного пiдручника в реалізацiї iндивiдуальноi навчальноi траекторii учня в контекстi формування компетенцiй.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.