ДИДАКТИЧНА ПРОГНОСТИКА В КОНТЕКСТІ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА О. М. Топузов 12-20 PDF
ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗМІСТІ СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКІВ О. В. Барановська 34-41 PDF
ПІДРУЧНИК З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ҐЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДЛІТКІВ Л. Б. Басюк 42-47 PDF
ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ПІДРУЧНИКА «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 5 КЛАС» В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ Г. Л. Бійчук 58-67 PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УРСР (40 – 80-ТІ РОКИ ХХ СТ.) Л. С. Бондар 67-77 PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРОПЕЙСЬКИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ У СТВОРЕННІ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ В. Ю. Варава, К. В. Гораш 86-95 PDF
ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПОЧАТКОВІ КЛАСИ) Л. О. Варзацька 96-108 PDF
КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ЛЮДИНОЗНАВСТВО» ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ Г. О. Васьківська 109-120 PDF
ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА М. В. Васьківський 121-129 PDF
СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК «ПРИРОДОЗНАВСТВО» ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПИТАННЯ СТРУКТУРИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ Т. Г. Гільберг 130-138 PDF
АНАЛІЗ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ Н. О. Гончарова 150-156 PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 5 – 6 КЛАСІВ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ЗАСОБАМИ МОВИ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ А. В. Гривко 157-165 PDF
ВПЛИВ СТУПЕНЯ АБСТРАКЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІДРУЧНИКА НА ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ К. Ж. Гуз 174-181 PDF
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ У ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ (40 – 50 ТІ РР. ХХ СТ.) Н. М. Гупан 181-188 PDF
ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ЕКОЛОГІЇ Н. В. Захарчук 206-213 PDF
ПІДРУЧНИКИ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ ЯК СКЛАДОВА ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА О. Г. Ільченко 214-221 PDF
ФАКТОРИ ТА ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ШКОЛИ Л. М. Калініна 231-247 PDF
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІАГНОСТИКИ ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ Л. А. Карташова 248-258 PDF
ФОРМУВАННЯ СПОСОБІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА В. І. Кизенко, Д. В. Трубачова 258-265 PDF
ПІДРУЧНИК З ХІМІЇ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМИ ПІДРУЧНИКІВ З ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ В. С. Коваленко, А. Х. Ляшенко 265-270 PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ НАУКОВОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ Н. А. Ковчин 277-283 PDF
СПІВВІДНОШЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО Й ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДРУНИКАХ БІОЛОІГЇ О. Г. Козленко 293-300 PDF
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБОМ ІГРОВИХ ЗАВДАНЬ У ПІДРУЧНИКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 2 КЛАСУ П. Г. Копосов 300-310 PDF
ПІДРУЧНИК ПРИРОДОЗНАВСТВА ЯК ЗАСІБ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ П’ЯТИКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ Т. В. Коршевнюк 310-320 PDF
ЯКІСНІ ЗАДАЧІ В ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ О. П. Кравчук, Т. М. Хмара 321-329 PDF
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ТА ПРИНЦИПИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ О. С. Красовський 330-335 PDF
ДО ПИТАННЯ ПРО ІЛЮСТРАЦІЇ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ : ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО- МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ В. Ю. Кришмарел 341-349 PDF
ПІДРУЧНИК ЯК ОСНОВА ІНФОРМАЦІЙНО- НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ШКІЛЬНОЇ АСТРОНОМІЇ І. П. Крячко 349-355 PDF
НОВІ ПІДХОДИ ДО ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДРУЧНИКУ З ІНФОРМАТИКИ В. В. Лапінський, І. Ю. Регейло 356-365 PDF
ВІДОБРАЖЕННЯ ТРЕНІНГУ В СИСТЕМІ НАВЧАЛЬНО- МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ М. М. Левшин, Н. Ю. Тітаренко 366-380 PDF
ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ОПРАЦЮВАННЯ СТАТЕЙ ПІДРУЧНИКА Т. С. Мартинюк, С. І. Сударікова 390-396 PDF
ПІДРУЧНИКИ З ІНТЕГРОВАНИХ КУРСІВ «МИСТЕЦТВО» ТА «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» В КОНТЕКСТІ ЦІЛІСНОЇ МОДЕЛІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ Л. М. Масол 396-399 PDF
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ Н. Ю. Матяш 400-408 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ВИХОВУЮЧОГО НАВЧАННЯ В ПІДРУЧНИКУ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (9 КЛАС) Т. І. Мацейків 408-416 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Т. С. Мачача 425-435 PDF
РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА В СІЛЬСЬКІЙ МАЛОЧИСЕЛЬНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШК В. В. Мелешко 435-445 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДРУГОГО ПОКОЛІННЯ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (1996 – 2001 РОКИ) І. В. Мороз 445-458 PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВІДБОРУ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ П. В. Мороз 459-476 PDF
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ГІДРОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИХ ФІЗИКО-ГЕОГРАФІЧНИХ КУРСАХ В. О. Надтока 476-484 PDF
КРАЄЗНАВЧА СКЛАДОВА ПІДРУЧНИКІВ З ГЕОГРАФІЇ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЇХ ЗМІСТОВОГО КОМПОНЕНТУ ТА МЕТОДИЧНОГО АПАРАТУ О. Ф. Надтока 484-492 PDF
КОМПЛЕКСНА ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ Л. В. Непорожня 492-501 PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ ТЕМАТИКИ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ О. М. Онаць 506-519 PDF
ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Л. С. Павлюченко 520-527 PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН О. М. Петрук 528-537 PDF
ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ПРАВОЗНАВСТВА ДЛЯ 9-ГО КЛАСУ О. Л. Пишко 537-543 PDF
РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ Н. В. Подопригора 544-553 PDF
КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ІНШОМОВНОГО ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ ТА ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ Т. К. Полонська 554-563 PDF
СИСТЕМНА НАУКОВО – МЕТОДИЧНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Л. М. Попович 574-579 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВІДБОРУ І СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ ( НА ПРИКЛАДІ ПІДРУЧНИКА «ЕТИКА СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ, 9 КЛАС)» А. С. Приходько 580-587 PDF
ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА З ОЦІНЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Д. О. Пузіков 588-596 PDF
ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА В. Г. Редько 597-610 PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ ЕКОЛОГО-ЕВОЛЮЦІЙНОГО ПІДХОДУ Л. М. Рибалко 618-624 PDF
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ В. В. Рогоза, О. В. Кохан 625-634 PDF
ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ І ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 5-ГО КЛАСУ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ Н. І. Самойленко, Л. П. Семко 634-643 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ В ІНТЕГРОВАНИХ ПІДРУЧНИКАХ З ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ Л. А. Симакова 644-651 PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В СИСТЕМІ КОМПЕТЕНТІСНОГО НАВЧАННЯ Д. В. Ситник 652-660 PDF
КОМПЛЕКСНЕ ПОЄДНАННЯ ЗМІСТУ ГЕОГРАФІЧНИХ КАРТ ТА ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ЕКОНОМІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ – ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ КАРТОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ П. С. Скавронський 668-675 PDF
ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ З КУРСУ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ФЛЕШ-ЗОШИТІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ І. А. Сліпухіна 675-683 PDF
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ З ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ Л. В. Слободянюк 684-693 PDF
ДИДАКТИЧНИЙ ТА МЕТОДИЧНИЙ КРИТЕРІЇ ЯКІСНОГО ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ ДЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ І. І. Смагін 693-700 PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ БІОГРАФІЧНИХ СТАТЕЙ У ПІДРУЧНИКАХ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ЛІТЕРАТУРА (РОСІЙСЬКА ТА СВІТОВА)» З ПОЗИЦІЙ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В. В. Снегірьова 700-708 PDF
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА З ТЕХНОЛОГІЙ А. М. Тарара, Б. М. Терещук 724-732 PDF
РОБОЧИЙ ЗОШИТ ЯК КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В. М. Тименко 733-741 PDF
РОЛЬ УКРАЇНСЬКОГО ГЕОГРАФІЧНОГО ТОВАРИСТВА В ОНОВЛЕННІ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ А. В. Топузова 742-746 PDF
ІНТЕНСИФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ВНЗ ЯК ОСНОВА ВИМОГ ДО ОНОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ І. М. Трубавіна, А. Ю. Рижкова 747-753 PDF
РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМАТІ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА С. Е. Трубачева 754-760 PDF
КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТЕОРЕТИКО- МЕТОДИЧНА ЗАСАДА ВИЗНАЧЕННЯ ВИДІВ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ О. Ф. Турянська 761-772 PDF
ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У ОСНОВНІЙ ШКОЛІ НА ОСНОВІ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В. І. Туташинський 772-781 PDF
ЛІНГВОМЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОГО АСПЕКТА ПІДРУЧНИКА З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ Н. І. Ушакова 781-788 PDF
ІНОЗЕМНІ ФАХОВІ ПОВНОТЕКСТОВІ РЕСУРСИ У ДЕРЖАВНІЙ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ БІБЛІОТЕЦІ УКРАЇНИ ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО Н. В. Файфер, О. В. Дроншкевич 789-796 PDF
ТЕКСТОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ В ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 3-4 КЛАСІВ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН УКРАЇНИ О. Н. Хорошковська 810-816 PDF
ДО ПРОБЛЕМИ НОВИХ ПІДХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З ЛІТЕРАТУРНИХ ФАКУЛЬТАТИВІВ З. О. Шевченко 823-832 PDF
РОЗВИТОК ШКІЛ З РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УРСР (50-60-ТІ РОКИ ХХ СТ.) С. М. Шевченко 833-842 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСУ Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк 851-860 PDF