№ 25 (2020)
Статті

ПРОГРАМА СПЕЦКУРСУ «ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОСТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ГІМНАЗІЇ»: ЗМІСТ І СТРУКТУРА

Катерина Гораш
Про автора

Опубліковано 30.12.2020

Ключові слова

  • Нова українська школа,
  • освітнє середовище гімназії,
  • інструментарій оцінювання,
  • рівні інноваційності освітнього середовища

Як цитувати

Гораш, К. (2020). ПРОГРАМА СПЕЦКУРСУ «ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОСТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ГІМНАЗІЇ»: ЗМІСТ І СТРУКТУРА. Проблеми сучасного підручника, (25), 24–39. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-24-39

Анотація

Розкрито зміст і структуру програми спецкурсу «Оцінювання рівня інноваційності освітнього середовища гімназії», який розроблено для керівників і вчителів базової середньої освіти з метою їх підготовки до застосування інструментарію оцінювання освітнього середовища. Автором обґрунтовано доцільність упровадження спецкурсу в процес самоосвіти та підвищення кваліфікації педагогічних працівників; описано зміст основних структурних складників програми спецкурсу (мету, предмет, вимоги й очікувані результати навчання педагогічних працівників за програмою спецкурсу, перелік і зміст модулів, обсяг навчального навантаження та форми організації освітнього процесу). Акцентовано увагу на доцільності застосування розробленого інструментарію оцінювання інноваційності освітнього середовища гімназії в педагогічній практиці та управлінні закладами загальної середньої освіти. Інструментарій оцінювання інноваційності освітнього середовища гімназії дасть змогу визначити один з рівнів інноваційності (адаптивний, експериментальний, пошуку та ініціатив, продуктивний) і застосувати результати оцінювання в стратегічному плануванні роботи школи та проєктуванні її інноваційного освітнього середовища.