№ 14 (2014)
Статті

ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПОЧАТКОВІ КЛАСИ)

Л. О. Варзацька
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • комплексні вправи,
  • метод проектів,
  • методи і форми інтерактивного навчання,
  • взаємозв’язок когнітивних,
  • креативних,
  • етико-естетичних,
  • оргдіяльнісних умінь
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Варзацька, Л. О. . (2014). ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПОЧАТКОВІ КЛАСИ). Проблеми сучасного підручника, (14), 96–108. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/525

Анотація

У статті з’ясовано мотиваційні, змістові, операційні складники компетентнісного навчання рідної мови; охарактеризовано способи структурування навчального матеріалу в підручниках, які ґрунтуються на послідовному використанні системних мовних і мовленнєвих зв’язків, завдяки чому створюються оптимальні умови для самопізнання, саморозвитку учнів, формування ідеалів добра, краси, істини, любові до рідної і всесвітньої культури, утвердження активної життєвої позиції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.