Статті
ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПОЧАТКОВІ КЛАСИ)
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- комплексні вправи,
- метод проектів,
- методи і форми інтерактивного навчання,
- взаємозв’язок когнітивних,
- креативних
- етико-естетичних,
- оргдіяльнісних умінь ...Більше
Як цитувати
Варзацька, Л. О. . (2014). ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПОЧАТКОВІ КЛАСИ). Проблеми сучасного підручника, (14), 96–108. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/525
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті з’ясовано мотиваційні, змістові, операційні складники компетентнісного навчання рідної мови; охарактеризовано способи структурування навчального матеріалу в підручниках, які ґрунтуються на послідовному використанні системних мовних і мовленнєвих зв’язків, завдяки чому створюються оптимальні умови для самопізнання, саморозвитку учнів, формування ідеалів добра, краси, істини, любові до рідної і всесвітньої культури, утвердження активної життєвої позиції.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.