№ 14 (2014)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК «ПРИРОДОЗНАВСТВО» ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПИТАННЯ СТРУКТУРИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ

Т. Г. Гільберг
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • початкова школа,
  • підручник з природознавства,
  • дидактичні вимоги,
  • методичні вимоги,
  • цілі навчання,
  • природничий матеріал,
  • система вправ і завдань
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гільберг, . Т. Г. (2014). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК «ПРИРОДОЗНАВСТВО» ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПИТАННЯ СТРУКТУРИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 130–138. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/528

Анотація

У статті аналізуються дидактичні та методичних вимоги до підручника «Природознавство» для початкової школи. Показано, як у підручниках «Природознавство» для 1-4 х класів видавництва «Генеза» реалізовані деякі з цих вимог, а саме: відповідність комплексним цілям навчання, комплексне уявлення природничого матеріалу, оптимальне співвідношення знань про природу і практичне їх використання, наявність загальноприродничого компонента, включення матеріалу з інших предметів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.