Статті
СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК «ПРИРОДОЗНАВСТВО» ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПИТАННЯ СТРУКТУРИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- початкова школа,
- підручник з природознавства,
- дидактичні вимоги,
- методичні вимоги,
- цілі навчання
- природничий матеріал,
- система вправ і завдань ...Більше
Як цитувати
Гільберг, . Т. Г. (2014). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК «ПРИРОДОЗНАВСТВО» ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПИТАННЯ СТРУКТУРИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 130–138. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/528
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті аналізуються дидактичні та методичних вимоги до підручника «Природознавство» для початкової школи. Показано, як у підручниках «Природознавство» для 1-4 х класів видавництва «Генеза» реалізовані деякі з цих вимог, а саме: відповідність комплексним цілям навчання, комплексне уявлення природничого матеріалу, оптимальне співвідношення знань про природу і практичне їх використання, наявність загальноприродничого компонента, включення матеріалу з інших предметів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.