Статті
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ НАУКОВОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- глобалізаційні зміни,
- психологічні особливості,
- абстрактне мислення,
- адаптація,
- дедукція
Як цитувати
Ковчин, Н. А. . (2014). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ НАУКОВОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Проблеми сучасного підручника, (14), 277–283. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/545
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Обґрунтовується необхідність врахування вікових психологічних особливостей учнів при оновленні змісту підручників географії для основної школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.