Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- особистісно-орієнтований,
- виховний чинник навчання,
- толерантність,
- зміст шкільного підручника з історії Середніх віків
Як цитувати
Малієнко, Ю. Б. . (2014). ВИХОВНІ АСПЕКТИ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ «ІСТОРІЯ СЕРЕДНІХ ВІКІВ». Проблеми сучасного підручника, (14), 381–389. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/557
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкрито виховні аспекти змісту підручників з історії Середніх віків, висвітлено їх потенціал щодо удосконалення виховного процесу на уроках зазначеного курсу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.